Åsåh va de bara hundra dagar kvar!

?s?h va de bara hundra dagar kvar!Ja nu är de bara hundra dagar kvar till BF.. fast jag vill att du ska komma ut nu... hihih jag vill se dig..

Eller nej du får vänta till efter flytt och vi köpt klart grejer till dig...
Älskar dig i alla fall..

Ja för att komma tillbaka till mitt normala jag så har vi vait på påsk middag i dag hemma hos robbans farmor och farfar.. Jag kan säga som så att de va en sanbb visit... =) De va inte så där jätte god mat efter som jag inte äter sill och så, så de jag kunde äta va potatis och bröd typ något annat fans inta så man va ju ganska hungrig. Åkte hem efter en och en halv timme ungefär de fick räcka tyckte vi... =) Sen vi kom hem har jag bara varit hemma kollat på bingolotto och gått ut me rocker.. Robban han åkte och tog en fika med sin syster sen nu är han på party med min killkompis valis komist ajja så kan de gå... Ja trivs med min graviditet i alla fall har ju mått så prima... och de tänker jag fortsätta med... nu har halsbrännan försvunnit oxå efter två veckor eller ja de va ett tag sen den försvann men glömt och säga de... =) ska ju till BM den 16 gud va jag längtar ska mäta SF gud va kul... ne om man skulle ta och lägga sig känns som om de skulle behövas...
Fast jag vet inte skulle behöva vara upp lite längre så jag blir riktigt trött så jag får sova ut ordentligt någon gång... jaja vi får se hur de blir me den saken blir väl väckt av rocker i morgonbitti i alla fall... =)



Sov gott Dröm sött... Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback