Helgen

har ju varit super... I fredags gjorde viserligen inte jag så mycket, syster och ehnnes karl var här och fika sen gick jag till mor och fika trodde jag ja jag vart kvar där till kväll jag åt middag där och så... robban va och jobba på jobb nummer två... Robban kom väl och hämta mig vid tio eller något sånt.. Åkte och köpte mat åt han sen hem ut me hunden efter han fått maten... Robban fråga om vi skulle titta en stund på tv ja de kan vi väl. men de vart bara tio min sen sa vi att vi går och lägger oss va skit trötta... Lördag började me melodikrysset som inte gick nå bra sen ut me rocker robban hade redan åkt för övrigt han åkte kl 7.00 på morgonen skulle åka kross... Ja va ut me rocker sen upp och fixa mig lite, gick till affären för att i köpa grill grejjer eftersom de skulle grillas på kvällen... Efter affären så ringde jag syster för att kolla om hon skulle me ut och gå me hundarna men hon hade bestämt sig för att latte skulle bada så jag haka på men rocker vill ju inte bada han tycker bättre om att dricka upp vattnet så de försökte han me... De gick inge vidare.. Skitig vart han såklart jag hem och duscha honom och sen fixa mig inför kvällle förberede lite gjorde sallad och grejjer sen så fixa jag lite me fördrinkarna... Vi hade sakt sex men när jag står på ballkongen sen jag plötsligt både robban komma hem och sanna och erik komma så jag fort in i köket, jag hade redan förberätt fördrinkarna men de va ju bara bär i en så länge i med vinet och sen hänga på jordgubben sen i me lite dash sprite mmmm min me alkoholfritt vin men gud va gott de va och de tyckte våra gäster med... jag älskar göra de där lilla extra när man bjudit hem folk de är så uppskattat och de är kul.... sen börja robban att grilla ochjag ficka me potatissallad och lite sånna grejjer som skulle va till... hade även köpt två grov bagetter som jag tänkte man skulle bre med philladelphia vitlök och örter mhmmhmhmh va gott de va... =) Efter maten va de dags för spela buzz de va kul att spela fyra i stället för två som jag och robban ... de spelet är extremt kul tycker jag... de vart inte så sent erik och sanna gick väl vid halv tolv tror jag men gud va trött man va efter vart i solen hela dagen och med hundarna och allt sen hem och fixa man va helt slut.... Idag söndag har jag tvättat och sen va jag och rocker i väg med bor och gick lite längs hamnen och även ner vi lillå ödden och vi elba kajjen och så de va mysigt men man mäskte hur drygt rocker tyckte de va han vart helt slut i slen stackarn min vovve han drcka jätte mycket vatten men de hjälpte inte.... hahha nu ligger han helt utslagen i soffan och softar..... ne nu ska jag ta mig lite mera vatten så sjukt törstig när de är så här varmt.... =)

I morgon ska jag till BM kul kul kul... vi ska mäta och så.... weee

Kramen och hoppas din helg varit super...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback