vecka 27+6

Jaha då va vecka 28 snart slut går in i vecka 29 i morgon... de börjar bli obehagligt att böja sig framot nu.....
hihh men de är ganska kul jag har aldrig varit så här stor någon gång.... men de är en belastning oxå...
men de är smällar man får ta hihihi jag älskar att va gravid....
jag har ju mått så toppen under hela graviditeten... så jag tvivlar inte på att förlossningen kommer bli ett helvete...
Rocker börjar värkligen kolla va jag går för nu testar min grenser och se går mig extremt mycket på närverna...
jag får ju inte speciellt mycket hjälp av robban me rocker... men men va ska jag gö jag orkar inte tjata på han, han lyssnar men de går ut lika fort igen de är drygt... han fattar inte att de börjar bli drygt för mig att springa upp och ner för dessa trappor med rocker.. och jag orkar inte gå så långa promenader längre heller... men men de går väl upp för han sen kanske.... =) hoppas ja...

ne nu ska jag fika lite med mig själv....

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback