Onsdag

nu har halva veckan gått och jag är lika uttråkad som vanligt... =) i mondags va jag ju hos BM de va ju trevligt fick höra hjärtat oxh lite så... i går va jag hemma hos frun min hela dagen och rocker busade hjärnet me zhelda men zhelda pallade mera än rocker tror jag han ville vila men de ville inte hon hahahha jaja nu är de onsdag och min man är sjuk igen drygt som fan spyr och grejjer jag hoppas jag inte blir sjuk oxå... de är inge trevligt att lyssna på honom... =) men de går väl över hoppas jag snart... i dag ska jag inte gö så mycket ska övningsköra me körskolan kl tio över fem innan dess ska jag nog bara softa tror jag de är inte så bra att gå ut och träffa folk om jag har med mig robbans bassiler... så jag får väl va hemma tills han är frisk... men jag måste ju till körskolan för annars debuterar dom en lektion för mig och de har jag inte råd med... jaja nu ska jag titta på vad jag har beställt som kommit i brevlådan i dag... pressent till bastian och grjjer till pyret... =)


kramar till alla..

Kommentarer
Postat av: jonna

hej gumman du är toppen bara så du vet..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback