"Smile"

163113-15

163113-14

hej hej... Vi har införskaffat oss en ny kaffe maskin med ecpresso funktion på så latte blir de ju en del nu mera... jag förstår inte vad jag har fått för ryck att börja drick så mycket kaffe de brukar jag inte göra... =) men men magen växer ju oxå... de är ju roligt om något.. I dag har jag jobbat och stått i oxå de är roligt att ha något att göra men de är drygt att ta sig upp på morgonne men när jag väl är uppe är de inga större problem.. Robban är och tränar och rocker sover va gör man jo man sätter sig här och skriver lite... ska snart ta fram köttbullar för de är va vi får till middag.. hihi inte så mycket fantasi nu mera... men mat som mat de duger så länge man blir mät och så... nu ska jag nog gör de sen ska jag nog titta lite på tvn...

Åter kommer någe mera i veckan antar jag...
Kramen på alla

Kommentarer
Postat av: jonna

uppdatera gumman..

du förresten call me när är du ledig vi ska leka säg jaaaaaaaaaaaa:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback