Tisdag

Tisdag

Hej alla Läsare... =) I dag ska jag bara göra ingenting... de låter väl undeerbart... eller jag jag kommer nog bli uttråkad... men men de löser sig säkert... eller va tror ni... =) Jag kanske ska ta mig en sväng förbi marie och hälsa på innna hon och ante billy bastian flyttar till sthlm... sen blir de ju inte så ofta... =( men de är inget jag kan göra åt.... som ni ser så har jag gått in i vecka 21 nu... Jag har oxå varit en god han för min syster sen har jag varit lite elak mot min man men de är sånt han får ta... =) ne då men han förstår att jag blir butter när ryggen låser sig och jag knapt kan gå på toa... men de ska väl inte hända så där jette ofta hoppas jag.... i kväll är de dhw hoppas de blir spännande de ser så ut på reklamen... =) ne nu ska jag äta lunschen.... höres.... kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback