Underbar Afton

Underbar Afton

Dagen började me att jag tittade på film med min kära man..Nån ny tecknad film..Den va väl så där... Sen åkte jag ned på stan och träffade jonna och lilla underbara niala.. de va kul... vi tittade in i den nya butiken new york flasch... köpte två par tuffa mjukis byxor efter som de är ju ingen idé att köpa något avanserat... =) sen letade vi efter stay upps till jonna men hon hittade inga som hon ville ha så vi sket i de... sen åt vi oxå, sandra kom och träffade oss efter hon slutat jobba... vi gick till gina tricot men där hittade vi inget köp bart bara billiga trosor som jag gick lös på... =) sen gick vi för bi jc men inget där heller till Hm men inget där heller satt på banken ett bra tag för att de va ju bara ca 40 nummer kvar... =) men men tillslut vart de vår tur och vi uträttade våra ärenden och sen gick vi hem till sandra och drack kaffe... senare kom linus och alex dit me en kompis för er som inte vet så är linus jonnas lille bror och alex sandras... =) sen bar de i väg för mig igen robban hämtade mig sen åkte vi och lämnade rocker hos mor min... vi skulle ju lyx i kväll. Jag hade reserverat bord på karlsson på taket och sen bokat bio biljetter... Maten va skit god och filmen va rolig vi såg en nat på museumet... Den borde man se... Efter de åkte vi och hämtade rocker igen hos mor... och nu sitter v här vi varsin dator och knappar men jag håller på att somna så detta blir nog de sista jag gör för i dag i alla fall... =) Jag hoppas alla har haft en toppen fredag och nu packar jag ner mig själv i sägen God natt!



Ps Som ni ser på bilden så är jag i vecka 20 weee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback