Veckorna bara går!

Veckorna bara går!

Hej kära läsare.. Jag har inte skrivit på ett tag dels för att jag har jobbat men oxå för att min kära sambo jämta ska sitta.. jag får passa på, på dagarna när han inte är hemma nu mera... hahah i helgen: fredagen vart lungn robban åkte och hämte anki på arlanda och jag och rocker gick och la oss va så himla trött... Lördag började me skalle bank som hette duga fy jag hade legat en stund in på gryningen redan och vänt på mig för att jag hade just ont i huvedet men sen hade jag somnat igen men de gick tydligen inte över... huvudverk eller inte så var jag bort bjuden av mina gamla arbetsgivare på afterdark i konserthuset och först middag de va vår julklapp... de va jätte trevligt att träffa alla igen saknar dom så... Söndag ja nu tar vi den tråkiga dagan hmmm... Jag som vanligt städade och klipte rockers klor... inte speciellt kul men de är ett måste.. tvättade de sista oxå... Jag och robban har bestämt oss vi ska sälja lägenheten och flytta till hyres tills våran ekonomi har stabiliserats så vi kan köpa oss ett hus... =) I dag ska jag till BM (Barnmorskan) på mitt andra besök... de ska bli intresant och få höra vad hon har att säga mig... =) jaja nu ska jag gossa me rocker lite sen ska jag i väg... kramen alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback