Helgen

Helgen

Hej! helgen har varit helt ok... i fredags gjorde vi inte så mycket vi bara softa... i lördags börja dagen me melodikrysset och sen gjorde vi oss i årdning och åkte och hälsa på kenny och anki men anki åkte och handla så vi han träffa henne i ca 3 min kanske... men vi pratade me kenny en stund vi kanske va där i tre timmar eller något sånt sen vart robban hungrig och jag trode de va jag som va gravid jo tjena... ne så vi åkte hem och åt lite sen tittade vi på tv ett tag sen åkte robban igen tillbaka till kenny han skulle me dom på galaj men han körde bilen.. =) sen vi sex tiden kom mor hem till mig och vi börja med att laga lasange och så sen medans den va i ugnen så tittade vi på postkoden vilket vi är med i begge två... sen vart maten klar och vi hade dukat upp en fin dukning (kuvert) så vi slog oss ner på våra beniga ärselen och började njuta av maten men plötsligt började vi skratta för lasangen va ju inte klar vi hade redan ätit lite av den så de va ju skit samma lite tuggmorstån har väl ingen dött av.. =D men vi stoppade in resterande lasange i ungnen igen så den blev klar i allafall... =D de va kul... sen när vi hade ätit så va de rockers tur att få man så vi gav han föda och gick ut me stackarn... =) sen va de film taim när vi hade kommit in i från snöstormen och blivit människor igen.. så tog vi en brand risk vi gjorde popcorn på spisen hahha men de gick bra vi brände inte ens kastrullen och de vart bara nio korn som inte vart poppade... =D stolt sen slog vi på filmen och snyftade, och tog farväl av varandra mamma åkte hem till sitt och jag gick och la mig... =) Söndag. Vakna åt duscha åka! vi åkte ut till roberts päron och grillade korv myspys... rocker bara frös hela tiden frys lort... =D så jesper (robbans bror) gick och hämtade en filt som rocker fick linda in sig i... senare på söndagen åkte jag och träffade jonna,iman,niala och shiva. gick i från cykelringen hem till dom på vega. hade förstås rocker med mig. robban va då vid detta tillfälle och träna. så vi va hemma hos jonna och busa me shiva då ringer robert och iman säger han måste komma upp och spela med mig... han ba ok! så vi stannade kvar till tio och åt där och så de va riktigt mysigt.. och de känndes som om robert och iman fan varandra... Vi är på väg hem och jag sa de va vär trevligt Robert- ja de va de vi måste göra om de.. =) självklart gör vi de... jaja nu ska jag natta..


pussen på er.. =)

Kommentarer
Postat av: jonna

KLART VI SKA GÖRA OM DET.. FAST DÅ BLIR DET PÅ GRYTA HIHI


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback