Helgen

Helgen

i helgen har vi bara tagit de lungt eller nästar i alla fall rocker... =) jag och mamma städade i lördags i ca sex timmar rocker softa och robban hjälpte jonna och iman att flytta... =) nu har vi fint... viste inte att man kunde ha så skitigt som vi hade.... =) jaja nu är de rent och ska hållas så hoppas jag... de har varit lite gnabb mellan mig och mannen i helgen men de är löst nu... =D älskar honom.. igår va vi hemma hos jonna och iman på efter middagen och hälsade på männen åkte och träna och jonna packa uppp medans jag sprang efter shiva och rocker =) och gosade me nillis oxå.. drack kaffe och softa gjorde vi me.. =) jaja nu ska jag fixa lite grejjer


ha de gött höres någon da fram över

Kommentarer
Postat av: jonna

underbar dag igår. tack för att du finns.. skit bra att våra män har funnit varandra;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback