Jag i egen hör person

Jag i egen hör person

Tänkte att ni kanske skulle vilja vet vem de är ni läser dagboken av. Mitt namn är Sofhia och jag är 21år ung! =) Bor i västerås i en två med min sambo Robert 25år. Vi har precis skaffat oss en hund och fått veta att vi är gravida.. nu börjar de riktiga svenson livet... =) ne då men. jag förvarnar er lite ni kommer förmodligen läsa mycket om min syster sanna 18år för hon betyder mycket för mig kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta... jag är arbetslös för tillfället. håller på att söka de ena och de andra jobbet men jag får aldrig något svar. så är de väl. är utbildad kock och servitris/bartender blev de jag ville bli då... men nu vet jag inte jag skulle vilja göra så mycket mera. men man får ju inte alltid som man vill eller hur... =) jaja nu ska jag göra mig en varm kopp te och sätta moig i soffan och softa tills jag ska städa... =) Ta hand om er så höres vi snart igen!

Kommentarer
Postat av: jonna

hoooho nu har jag läst och kikat...;) hörs i veckan puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback