Lördag

Ska i väg me mamma på tripp i dag de ska bli kul faktiskt... vi ska fika och lite så.. =) robban var ute på fest i går de tycker fhia inte om men va ska jag göra han har ju ett eget liv och egen vilja.. Jag är ju inte hans mamma. Men jag har fått honom att förstå att jag är trött på att plocka upp efter han så nu får vi se om de blir någon ändring. Jag hoppas han förståt... =) Jag älskar ju honom i alla fall men de blir så mycket trevligare stämmning i vårat för hållande om de är rent och snyggt efter som jag är lite pedant av mig så mår jag psykist dåligt så fort de är skitigt... =) men nu kanske de blir bätre då är vi nog snällare mot varandra oxå... Städade i går och tvättade upp de sista i tvätt korgen så i dag är de rent och snyggt men de kommer väl bli skitigt i kväll igen för man ska ju städa bort julen i dag va jag har förståt.. och då ska väl granen ner i källaren nog för att vi har en plast gran men den glittrar ju så den släpper glitter efter sig... =) jaja nu ska jag väl ta och göra något åt min dag... =P kramen på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback