Måndag

Idag är en såndär träkig dag man har haft sällskap hela helgen sen är man helt plötsligt själv igen de är skit tråkigt... Jag måste försöka hitta på något i vecka jag kan bara inte sitta hemam och ruttna.... ska kolla va jonna ska göra i veckan kanske kan haka på henne på hennes äventyr.. eller kolla om madde är ledig.. eller hjälpa syster me lägenheten hmmm vilket ska jag välja... nu vart de mycket helt plötsligt de ända som är grejjen me de hela är att jag måste ha med mig rocker hela tiden... =) men syster har ju hund och madde har hund och jonna har bror till rocker hemma men hon kanske inte ska vara hemam hela tiden... =) jaja de blir säkert bra... fast jag börjar bli hungrig nu de känns inte speciellt bra eftersom jag åt frukost nyss... hmmm konstigt. håller på med avmaskning av rocker nu börja i dag ska till veterinären på torsdag för 12 veckors vacination.. han är så himla lungn gämt gör inte en fluga för när men han är ju så go fast han fiser illa... =D Jag mår prima förövrigt förutom att jag är hungrig hela tiden längtar tills jag ska på ul de ska bli skit kul... se livet.=) Jag är en person me få vänner men dom jag har betyder allt för mig även om jag inte visar eller säger de ofta så vill jag att ni ska veta de... Och min syster hon är mitt halva hjärta kärt.. Jag älskar dig sanna! Min sambo och jag har inte haft de lätt ihop under de senaste veckorna bara gnäll och bråk men nu har vi pratat om detta och de känns som de är på väg mot de ljusare hållet... älskar dig Robert. och rocker såklart. Nu ska jag hitta på något jag kan äta till lunch... =) sen ska jag nog bara slappa. och gåt me rocker förstås.. =D Adjöken på er mina venner

Kommentarer
Postat av: jonna

älskar dig de är bara och ringa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback