Onsdag

Idag vart jag väckt utav madde (frugan min) hon ringde kvart över åtta och väckte mig och ville att jag skulle ta bussen kvart i nio och komma till henne okey sa jag och klädde på mig och drog sen har jag varit med madde hela dagen robban kom och hämta mig halv fem... vi hade de så mysigt satt och åt frukost tillsammans och titta på när zhelda och rocker busa tills dom vart trötta och somna sen gick vi ner på stan och tog en fika med frida och tiara. de va oxå mysigt fick hålla tiara en månad ung bäbis så söt... =) vi va och kolla på en lägenhet i dag på rekylen den va väl så där de ända som vi störde oss på att de va öppet in i sovrummet från köket de va inte så kul... men men vi ska ju inte flytta i morgon de är bara att titta vidare... =) titta vidare till slut hittar vi något vi tycker om båda två... =) ne nu ska jag softa lite.... Hejpa på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback