Rocker fyra veckor

Rocker 4 veckor

I dag blir de vet besök i högsta högg haha spruta nu är lite 12 veckor... weee fort går de.. =) stor är han. Jag mådde lite konstigt i går för att över gå till något helt annat... jag svimmade i duschen och va yr i huvedet hela dagen... nu i dag känner jag mig lite bättre men fortfarande konstig... =( men de går säketr över hoppas jag... jag saknar min älskade lilla syster som blivit storlillasyster nu... vi har inte träffats på ett tag men de är ju bara för att hon hållit på och renovera sin nya lägenhet de va precis likadant när jag höll på med min och robert lägenhet... =) men jag saknar henne i alla fall så de göär ont men snart ska hon ju flytta in så då får man väl ta med sig hunden och gubben och komma på besök.. =) i helgen ska jag inte göra någonting annat än ta de lungt jag har blivit bjuden på party men efter som jag inte kan dricka så känns de inge kul när alla kommer att vara stup fulla de är roligare att gå ut om man kankse är två som är nycktra då har man i alla fall en vättig att prata me.... men men duschade rocker i dag de gick förvånands värt bra robban har ju gjort de tidigare två gånger men jag har aldrig gjort de de va kul... vi måste ju va fina när vi ska till veterinären... så nu luktar vi gott... =D Jag önskar jag hade flera kroppar så jag kunnde vara på flera ställen samtidigt de är så mycket jag vill göra men jag känner mig fast här just nu jag kommer ingen vart med varken de ena eller de andra... jag vill åka till jonna och umgås jag vill fixa klart körkortet som jag halft klar me jag vill plugga men de är ett senare projekt... =) de är så mycket jag vill göra men de ända jag kan göra nu är att vara hemma med rocker och gosa för jag har inget jobb och kan inte gå hur långt som helt heller me han sen vill ju inte alla ha besök när man har hund heller... ska ta mig något att äta innna tvätten är klar... =) hoppas allt är bra me er... vi höres i morgon kanske... vi får se vad jag gör... =)


Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback