Tisdag

3 dagar kvar till vårat första UL de ska bli spännande och se om de verkligen bor en liten i min mage... =) i dag har jag inte gjort så mycket som vanligt, jag va på en liten utflyjt i dag i allafall... Först gick jag och rocker till far min och fika sen fick rocker stanna där en stund och leka me morfar. Jag tog mig då en tripp ner på stan och träffade marie. vi gick och kollade lite på baby kläder kul kul... jag handla fast jag vet att man inte ska igentligen ännu men jag kunde inte slite mig såååå söta... sen gick vi till wayns eller hur de stavas och tog oss en fika paus och pratade tills vi kom på att kl bara hade runnit i väg då vi fick brottom hem marie till dagis och hämta billy och jag hem till far och hämta rocker... stannade en stund och prata sen gick jag och rocker åter hem och la oss och tittade på en film lite skumm men bra Stolthet&Fördom heter den... sen vi tjugo i fem kom robban hem och kasta i sig en pirog och drog och träna... och nu är han hemma och har givit sin kära mat (mig alltså) och nu sitter jag här och han spelar tv spel.. hihih vilket par vi är... ne nu ska jag lägga mig i sägen och glo på någon film...

vi höres... kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback