Torsdag!

Torsdag!

hej hej i dag ska jag till körskolan och försöka fixa de där dator uppgifterna så jag kan göra teorin någon gång.. =) i går ringde mitt gamla jobb och fråga om jag hade lust att hoppa in och jobba i två veckor vist sa jag själv klart kan jag göra de... men sen när jag lagt på så kom de vad gör jag me rocker då han är ju inte gammal nog att vara hemma själv hela dagarna... hmmm jag har funderat fram å till baka men inte hitta någon lösning... men sen fick jag ett samtal från far min i dag ett givande så dant han ringde angående robert och en räkning.. sen börja vi pratat allmänt och jag förklara hur de låg till och sa som de va att jag funderat på olika förslag då sa han nej du de går inte jag tar honom han ska inte behöva själv jag kan ha han med när jag jobbar de blir jätte bra... =D stort leende på mina läppar de betyder väldigt mycket för mig... =) Tack pappa för lösningen.. ska ta mig in i duschen sen gå ut en sväng me rocker... ha de gött puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback