29 dagar kvar

gud va jag längtar ännu mera nu när vi idag var och köpte spjälsängen och vaggan... och nästa vecka hämtar vi vagnen och skötbordet... gud va jag vill att liten ska kolla ut....
ja som sakt i dag har vi ju shoppat i morgon ska vi till fotostudion och kolla på våra bilder som vi tog och bestämma vad vi vill göra med dom och vilka vi vill ha... =)
i helgen var robert ut och parta sista gången innan bäbis kommit....
både fredag och lördag på fredagen satt jag själv hemma och tyckte synd om mig själv... sen på lördagen va jag ut me syster men jag vart inte lång varig på vattendraget för de va svin kallt... =) jag och syster umgicks hela lördagen de va mysigt... sen va hon här i går också vi tittade på film hela dagen och mös sen kom danijel och mötte upp henna och då gick dom hem till henne och jag och robert gick till sängs...

ne nu ska jag faktiskt hem till syster och mysa lite rocker ska också med... =)
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback