Måndag







Måndagja en vanligt måndag började med att jag hade extremt svårt att komma ur sängen börjar känna av att min kropp börjar bli slut.... jag är helt stel på morgonen innan jag fått röra på mig... och dess utom så kan jag inte ha strumpor på vardena längre de gör ont för jag börjar få lite vatten i vaderna och i händerna kan inte hålla i telefonen i samma hand för länge de gör jätte ont.... så nu börjar jag tröttna nu vill jag att vårt liv ska titta ut... jaja i alla fall efter mycket om och men så kom jag ur sängen, och gick ut me rocker efter han fått frulle sen åt jag själv efter en stund... när min man kommit upp=) sen bestämde han sig för att han skulle åka ut och åka kross en sväng då tog jag mig tillfället i akt att tigga stjus hem till min mor så jag åkte hem till henne och blev kvar där till åtta på kvällen typ de va mysigt v satt och diskuterade en massa saker och vi bara prata om massa saker de va ett tag sen så vi hade en del att prata om... =) ska ses i morgon med..=) gjorde denna i går kväll.... =)
nu sk jag ut och kissa rocker sen sk jag nog lägga mig och glo på film...

ha de gött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback