Torsdag vecka 38

ja då är denna vecka snart slut med och de blir helg igen... ne nu får lite titta ut så jag har något vettigare tt göra.... i dag va jag iof ute och gick möta mor på halva vägen i mellan oss och sen gick vi hit och lagade lite korv och mackaronisallad mums de är så gott... i morgon kanske vi har en ny bil också om allt går som de ska.... jag hoppas vi behöver värkligen en kombi med hund och barnvagn och allt där till... =) i morgon ska vi också hämta våra foton som vi var och tog ååå längtar så efter dom... =) ska dess utom i väg på dragrecing i helgen...  jag och min älskade sambo har vestämt oss för att de är våran helg i helgen bara han och jag ska hitta på saker och umgås... hoppas de blir så, så att de inte kommer något i mellan.... jaja nu ska jag väl ta och sova tror jag....



ha de gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback