Torsdag

i dag har jag gjort en massa grejer jag va förs på morgonen i väg till coop med rocker och köpte avlopps rör till tvätt maskinen... sen när jag vart hem med rocker och rören så gick jag till frida... och där vart jag kvar till klockan vart kvart över tre tror jag... sen kom robert och hämtade mig och vi åkte till fotostudion och tog gravid bilder gud va de va mysigt och extremt kul både jag och robert tyckte de ska dit på tisdag och titta på bilderna och beställa tavlor de ska bli kul...

ja nu är de ju helg i morgon och robert ska på party...
jag ska vara me en gammal vän har inte umgåts me honom på jätte länge... undra va han har tänkt vi ska hitta på... ska bli kul i alla fall... =)

ne nu ska jag nog krypa till kojs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback