Första mars

Första mars

Ingen oväntat en helt vanlig torsdag hmm tråkigt... jaja men jag har haft de bra i dag i alla fall... i går rensade jag lite iför fotografering på lägenheten nästa vecka... har vaknat på rätt sida av sängen i dag och ja jag mår prima va hemma hos syster och fika i dag eller jag inte hemma hos syster men hos hennes karl (ereek)rocker och latte busade gärnet tills vi fick dom så pass lungna att vi kunde sätta dom fint breve varandra me lite mutor... =) så söta begge två.. jag tittade även på film i morse efter frukost och promenad och allt som ska göras på morgonen jag tittade i alla fall på natt buss 807 kult film de va så länge sen jag såg den... hihih de va faktiskt kul fast jag trötnade efter ett tag men den ätr ju lite gammal trots allt... =) va hemma hos syster från ett till fem sen skulle vi hem och matas... jag sitter nu och väntar på min underbara man och han har lovat mig pannkaka i dag weee jag har tjatat i ivå veckor nu... de ska bli så gott.. hoppas han kommer snart... nu orkara jag inte skriva mera...

rocker tappade en hugg tand i dag hihih stor kille nu... =)

kramen till alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback