Helgen

Fredag: På dag gjorde jag inget speciellt jag vakna gav rocker frukost först sen ut me han sen va de min tur att äta... sen slappade vi bara hela dagen fram till robban slute då skulle han köra mig till jobbet.. och som vanligt vart de mitt fel att han hade förlagt plånboken någonstans som senare visa sig låg i bilen... han är ju för rolig och inte ett förlåt kan man få heller... jaja... jag jobba från 16.00 - 00.00 sen va de hem färd med jenny från jobbet... fick dessutom ett jobb erbjudande när jag jobbade de va kul för jag behöver ju jobb till sommaren de är perfekt... hoppas bara de går igenom... Sen när jag kom hem tog jag något att äta för på jobbet fick man ju ingen mat... =( jaja sen va de bara att ta på sig ytterkläder och lunka ut me rocker någon måste ju gö de oxå... =( inte den roligaste kvälls sysslan jag kan tänka mig... men han är ju min lilla bäbis så..
Lördag: Började med att jag satt och löste melodikrysset robban åkte i väg och åkte kross.. sen gav jag rocker frukost och gick ut på promenad..Sen kollade jag och rocker på tv och låg på sofflocket till robban kom hem då hade jag viserligen duschat och allt men de gjorde jag på morgonen... =) när robban kom hem åt vi lite MAX hihi de är ju så gott me skräpmat i bland... sen försökte jag att få tag i en hund vakt ringde alla jag känner nej men nästan... jag gick ut och fundera en sväng med rocker... sen ringde jag min bror och kolla om han hade lust att ta han ett par timmar.. och de va OK. de va ju skönt så robban drog i väg på party hemma hos kenny och anki... och jag väntade på bror en timme till som skulle komma vid sju gav rocker kvälls mat vi halv sju gick ut tänkte att han skulle spriga av sig innan bror ringde... han ringde vid tjogo i sju så de va ju bra då slapp jag stå ute i en halv timme... hihih sen körde bror mig hem till sandra och jag tittade på när sandra gjorde sig i ordning.... sen ringde johan då va de bara gå ut och vidare kör han oss till madde och mick där de är kalas... vi börjar lite mjukt med att inte säga så mycket sen så börjar dom sjunga kareoke... och jag va ju bara tvungen att sjunga jag me... =) de va skit kul även fast jag låter som en kråka... hahaa men de gick rätt bra de va sån där duell på sing star... sen ringde bror vi halv tio och sa att han va trött och ville sova och fråga hur vi skulel gör me rocker om jag skulle komma hem eller hur de blev... men jag sa att jag kommer hem så johan körde hem mig sen sandra för hon va oxå slut... kom hem och vred klockor sen somnade jag snabbt va trött som bara den... =)
vaknade mitt i natten av att robban kom hem krypandes me valis och dom satt sig i v-rummet och käkade mat... jag somnade snabbt om.
Söndag: Vaknade första gången vi sex för jag hörde tv från v-rummet gick upp och stängde av den.. sen gick jag och la mig igen.. låg och tänkte på maten som stod väldigt nära tillhands för rocker så de va bara att palla sig upp igen och ta bort maten från v-bordet jag kan oxå nämna att robban sov på soffan hela natten... hhaha de va skönt jag fick sova ut. slapp höra hans snarkande... jag somnade om i alla falll vaknade igen av tv kl 10.30 då bestämde jag mig för att gå upp liket på soffan hade vaknat... =) bakis är han hahha synden straffar sig själv de är så kul att se han så här dålig och han försöker smit undan sinna sysslor pga de... han skulle igentligen gett rocker frukost och gått ut me han på morgonen med men de hade jag överseende med han får ta han resten av dagen hihih vi ska städa i dag oxå de har han lovat får se hur de går... jaja nu ska jag gå och kolla till fylle svinet...


Kramar på alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback