Onsdag!!

163113-20

Nu är jag i vecka 22 byter på tisdagar viserligen man jag kom hem så sent i går så jag orkade inte skriva... i mondags va jag hemma och fixade och donade fick springa till källaren typ hundra gånger... sen kom mäklaren och tog bilder som nu för övrigt ligger på arosekens hemsida.. spännande om de är nogon som tycker våran lägenhet värkar intressant... =) och först och främs hur mycket vi får för den... jaja i alla fall sen gick mäklaren och jag och rocker hade lite tråkigt så vi tittade på tv och tvättade... =) sen åt vi lunch... och efter de än lite längre promenad... tittade på tven igen i väntan på att syster skulle sluta så vi kunde komma hem till henne och dryga ett tag... =) vi åkte dit i alla fall och han umgås i kanske en timme eller så sen kom robert och hämtade mig... åkte hem och sov... =) Tisdag började me att äta frukost och så sen direkt efter rocker fått sin frukost så gick vi ut sen tog vi bussen till bäckby där vi umgicks me anki och janson hela dagen först verkade janson (jason) sjuk men efter ett par lakris stänger så fick man huvudverk av den överenärgiska janson så kl 18.00 fick han gå och sova weee tyst och skönt ett tag... =) rock busade ju me ares och bamse så klart men dom förde inte lika mycket liv som janson ändå.... =) jaja pluggade lite teori och snackade mäst skit me anki... de va trevligt se när klockan vart halv nio då kom robert och hämtade mig lämnade av mig hemma och åkte till andra jobbet för att göra klart ett rostskydd... när han kom hem hade jag lagat mat ätit och lagt mig i sängen=) trött jag va i huvudet och i hela kroppen... så va tisdagen slut... Onsdag denna dag har ju lagomt börjat... =) ne men jag har slängt i lite tvätt i maskinen och så snart ska jag laga mat sen kommer samdra ringa då ska jag me hemma till henne och plugga lite teori... gjorde teoriprov på korkort.com och fick 69/70 på tredje försöket efter lite läsning emellan förstås.... men emn jag kan nog klara mig den 21 vid de riktiga teoriprovet.... =) jaja nu ska jag fixa de jag ska innan jag ska dra....


hejpa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback