Onsdag

jaha då har halva veckan gått då... i dag kugga men teori provet me tre poäng de känns surt som f*n ska ni veta... men jag tar de me marginal nästa gång... jaha sen jag skrev sist har jag bara tagit de lungt som vanligt... på fredag ska jag jobba skit kul börjar redan halv fyra sen slutar jag nog inte förns halv fyra på natten... men men skit happens... hihih.. i morgon ska jag bara ta de lungt som vanligt ska vila upp mig in för fredagen hahha ne då men ni förstår jag ska bara vara hemma då me... jag har inget liv längre får ta tag i detta nu de är ju pinsamt att jag bara ska vara hemam hela tiden fy skäms på dig fhia... =) hhaha nu ska jga chilla lite göra en kopp te... kramar jag skriver i helgen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback