Vårkänslor

Me and my lovley! älskar dig robert och jag vet att du älskar mig... =)

V?rk?nslor



Jag känner hur de spritter i kroppen jag tror vårkänslorna är här... weee de är en sån skön känsla så de är inte sant... jag önskar jag kunde beskriva den men de går inte tyvärr... va in på arosbaby i går och titta ut lite grejjer som vi behöver... =) de va kul.. ska bli kul att åka dit och shoppa loss sen när vi har flyttat de blir nog ingen shopping innan vi kommit i årdning i de nya... =) älskar min man hoppas ahn blir ingvalid... hahaha ni som inte föstår tro inte jag är knäpp.. jag menar inte att han bokstavligt ska bli ingvalid utan bara på pappaer så vi får ut försäkrings pengar... hihi hoppas ni förstår... jaja nu ska jag in vänta sandra att hon vaknar någon gång hon kan ju inte sova hela dagen... eller???

kramen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback