jamie två månader

jamie två månader I går blev pyret två månader. Tiden går så fort fram man hinner inte med... vi va på öppna förskolan på skalberget i går de va väl så där de jag tyckte va roligast de va att träffa sonenta, ronja, wilma och elvis... efter de gick vi hem och gjorde ingenting... sen ringde de på telefonen och då va de emeli som jag försökt få tag i hela dagen.. utan nå fram gång men hon ringde mig... och då åkte vi och fikade jag och jamie hemma hos emeli och christan och levis och knytet i magen va ju me så klart emelis knyte de vill säga... hihihi de va extremt trevligt vi ska träffas på fredag igen.... kul...
i dag har jag gjort de jobbigaste jag vart med om jag har bäddat om i sängen med jamie i bärsele fy f*n va drygt de va vill jag lova.... usch men de är mysigt att ha han där ändå....


nu ska mamma göra tee...
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback