de dagar som gått

dvs söndag och måndag... och även i dag då.... jag var ju lite sjuk innan vi gick ut i lördags men nu är de ännu värre jag har huvevärk helatiden och mår illa och snoret bara rinner.... fy för att vara virus sjuk.... för sjuk i huve är jag ju nästan jämt.... hahha
i dag ska jag opch jamie ta en snabbis för bi öppna när han har vilat och hämta min kamera.... jag glömde
nämligen den hos sandra i lördags smart skaft... =) jajja så kan de gå... =)
annars ska jag nog bara ta de lungt i dag me tror jag, orkar inte ens tvätta i dag fats vi har maskiner i lägenheten... fy va seg jag är... =)
de blir inget långt skrivande nu får se om jag orkar skriva mera senare... kramen på er alla


hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback