Jamie

JamieJamie börjar gå från bäbis till barn nu.
Nu börjar våran lilla prins blli stor som attan... han reser sig mot allt går runt vardagsrumsbordet. men han vill inte ut och gå för krypa går extremt mycket fortare... men jag säger bara att han tar de i sin takt (vill inte att han ska börja gå riktigt ännu) han ska ju va liten en stund till hahha... i morgon ska vi ner på stan först ska vi gå på tandhygeninfo och få se va vi får för tips där då! sen hoppas vi på att tessan och levin komer och hälsar på oss på stan tar en fika och kanske g¨år runt en sväng på stan...=) vi får se va dom säger....


Över till annat.
jag håller jupå med mitt körkort har uppkörning inom kort
, hoppas värkligen jag klara de på första de känns bra när jag är ute och kör..
bara dom inte är för petiga så KLARAR jag de.... =)
själv säker... =)

familjen här hemma är de bara bra med vi trivs me vårat liv som vi har de fast som alla de andra barn familjer skulle de ju inte skada me lite bättre ekonomi.... men de blir bättre... =)

ja nu kom de stora prinsen hem och ska laga mat till mig nu ska jag kolla på rent hus... =)


kramen ska bli bättre på att skriva här *lovar*

Kommentarer
Postat av: Thessan

Hehe jadu jag har inte en aning om hur man gör.. gav mig på det förut och hela sidan vart förstörd hahaha en kompis karl hjälpte mig=) du kan ju höra med honom, han gör det säkert, han tycker det är kul=) www.lightroom.blogg.se är hans blogg=) kan ju höra där:D
japp självklart hakar vi med på stan, bara vi hinner handla färdigt innan 12=) men det tror jag nog=) kram påre

Postat av: thessan

Hejsan! hur gick det med uppkörningen?

2008-04-11 @ 21:29:02
URL: http://skydrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback