Lördag

Ja vi börja med att lämna bort jamie till farmor och farfar... de gick ju bra
sen gick jag hem till theres och där va ida.. vi tog oss våra första alkoholhaltiga drycker av dess slag....
sen lite sena kom vi hem till sandra där alla brudarna va.... vi drack vidare spelade lite jag har aldrig....
inte så allerta på de.....sen sjung jag och ida en duett... hiihih mitt lät inte så bra...
jaja vidare ner på krogen och in redan fulll jag som inte skulle ha kortet med mig vilket jag hade i alla fall...
gick ju och handlade drinkar till laget på en gång... =/ stupid.... jaja de vart ganska mycket handlat i går i diverse barer.... men men man måste ju bjuda på sig själv speciellt när de inte händer så ofta att man dricker överhuvve taget.....
de va extremt kul att vara ute med theres.... vet inte vart jag gjort av min kamera... men men den kanske dycker upp..
sen kom robban och valis ut på krogen och hälsa på....:P jaja roligt hade jag iaf.

nu ska jag mata min son.... kram på alla

Kommentarer
Postat av: thessan

Googlar lite? på vad?
hehe
funderar på om man ska börja söka jobb kanske och dagis till levis=)

aja haha

ahh vi kan ju glo brasa tillsammans om ni inte har andra planer? krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback