min fredag

ja den vart ju som den vart...
jag och jamie va ute och gick. vi skulle vara med theres och levina i dag men de blev inte så eftersom levina
fick akut tid till läkaren för astma undersökning... hoppas den gick bra...
men jag och jamie tog oss en glass i solan och njöt av livet ändå...
sen tog vi en sväng förbi min farmor och satt och små språka lite en stund tills jamie vart så trött att han somnade sittande i min farmors knä då beslöt jag att de var dags att gå hem....
efter de så sov jamie en stund så jag passade på att ligga och lata mig i soffan fram för tv som visade rasmus på luffen... =) nostalgi.... när jamie vaknade va de full fart igen... sen kom jamies farbror vid två och skulle vara barn vakt en stund efter som jag skulle till jobbet och robban skulle komma hem vid sex... så de gick nog bra tror jag....
jag gick i rask tackt till jobbet väl fram så som vanligt har man ingen aning om vart eller rättare sakt i vilken bar man ska stå och med vem.... ja stod där som ett ?... hahha jaja men de löste ju sig och ja och lela rodda upp baren och sen beslöt vi oss för att gå och käka innan de släpper in after work folket....  de vart kyckling mmmm va gott de gjorde du bra kim... =) ja nu har vi öppnat då... de var lungt till en början... men de blev drygt tro mig personer som skriker och tror att de äger hela stället....
sen är de ju så kul med ideoter som säger att eran chef har sakt att jag ska få billigare. och då säger dom att de är en han... och då garvar man bara och går vidare efter som våran chef hater hanna och är definitivt en tjej om hon inte varit kille innan... =) men de tror jag inte...
ja i dag ska man ju som sakt på tjej/mamma fest som jag skrivit i alla senaste bloggar... hahha
de ska bli kul har inte valt vad jag ska ha för kläder ännu men de kommer som de kommer.... jag ska hem till theres innan och dricka en bärs ska vara där vi fyra... =)
de ska bli kul att umgås me theres lite dragen jag tror vi kommer ha skit kul ihop ja och med de andra tjejerna med förstås..... tänker inte lämna någon utanför.... man kan inte snöa in sig på en!!!!!
jaja nu ska jag kolla om jamie har vaknat och kanske ge honom lite käk innnan han ska dra hem till sin farmor och farfar... de är ju också en graj debut med sova borta... lite jobbigt måste jag säga men efter första gången kanske de blir lite änklare att lämna bort honom över natten sen.....
jaja nu ska jag som sakt var göra något helt annat.... skriver om festen i morgon....
Kramen på er

Kommentarer
Postat av: thessan

Vaaaa??? jooo!!! vi ska lämna ALLA utanför! Det är du coh jag mot världen! Vi ska sitta i ett hörn och prata och ha jättekul och skratta högt i hopp om att folk blir avundsjuka och släpper inte in NÅN i våra diskussioner=)hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback