promenad i solen

ja jag gick ut me thessan och levina och jamie förstås på promenad
på eftermiddagen vi tog oss en sväng om... vi gick bland annat förbi öppna
och hälsade på de mammor som skulle gå där ifrån...
då fick jag en trevligt kommentar som jag faktiskt blev lite irriterad på
citat "jag skulle aldrig kunna gå tillbaka dit om de va mitt jobb" slut citat
ne men nu är de så att detta va tredje gången som jag gått ut överhuvetaget
sen jamie kom och om jag inte får bjuda på mig själv när jag är på mitt jobb vart
ska man då kunna vara sig själv... jag vet inte riktigt hur jag ska ta de där men jag
tyckte de lät väldigt märkligt måste vara någon annan bara för att man är på sitt jobb då eller.
och om jag blir full ja de händer även den bäste ibalnd vad gör man då man måste ju får släppa
 loss lite i bland de är ju inte så att de blir så varje gång men men jag kan ju säga så att de va fler
 än jag som va fulla.... men men de spelar ingen roll jag bjuder på mig själv och de tycker jag flera
borde göra.... jajja skit i de nu var bara tvungen att få ur mig de....
de va trevligt att träffa thessan i alla fall vi gick och små språka lite och gjorde planer för i morgon....
hahha jag som inte ens har kollat med robert om han har lust att hänga med men jag hoppas de iaf....
vi får väl se hur de blir nu har jamie fått i sig mat opch lekar för fullt de sista timmarna innan
läggdags kl 8  ne nu ska jag äta färsk annanas och kolla på tv något bra måste de ju vara....
vi får se hur de blir i morgon men de ska nog inte vara någe problem

ha de najs tills dess.... karmen

Kommentarer
Postat av: Mädi

baby! stoffe har skavsår bakom öronen hahahah rätt åt den jäveln =) Go go go baby o klart som fan du ska bjuda på dig själv =) Love u!

Postat av: thessan

Ahh jag reagerade också när hon kläckte ur sig det där! haha orpon! Precis som om det skulle vara värsta grejen att bli full och stå och snacka med sina arbetskamrater.... Var ju inte direkt så att du ställde dig och strippa på baren! Klart man ska bjuda på sig själv, man ska inte ta allt på förstort allvar, när ska man då få leva? jadu.. människor!
Kraaaaamen!

2008-04-29 @ 20:12:09
URL: http://skydrop.blogg.se
Postat av: ingela

du ska inte skämmas för att du har kul,man är två om barnet.kram ingela

2008-04-30 @ 20:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback