Tisdagen den 22 april

En helt vanlig dag tycker många men icke....
I dag har vi varit på öppnaförskolan. riktigt trevligt att få träffa liksinnade men roligast va ändå när terese och levina kom. Då vart dag en som gjord... sen gick jag och terese med barn ut och gick och snackade skit i två timmar de va riktigt trevligt... =) 

Idag är de ju fotboll också på tv liverpool så klart och de ska ju ses enligt sambon men de är ganska trevligt faktiskt de är ända gången vi kan sitta tillsammans i soffan...
Och i dag ska man ju också lägga fram de fin du älskling jag ska bort på lördag på tjej fest är de ok eller...
Vad tycker du ska vi fixa barn vaktr eller ska du vara hemma?
hahah man får väl se vad man får för svar... =)

Ja vad ska man göra för mat i dag då de är ju alltid ett dilemma här hemma hose oss..
de finns ju aldrig de man är sugen på hemma... =(

och sen triter de ju i dags kassan också så vi får väl se hur mycket jag har råd att dricka på lördag om de ens blir något för min del... de blir väl förmodligen ful öl... =) men men de är ju de billigaste och då får vi ju bägge två öla... =) ja som sakt de triter ju i kassan här hemma alla pengar man har går till jamie vilket jag unnar honom men de skulle vara trevligt om man kunnde unna sig själv något någon gång... men men de går ju mot ljusare tider i alla fall... så man får väl blicka framot och drömma.. =)

Nej nu ska jag ge min otåliga son lite mat... de är behövligt hör jag.... =)


kramen på er alla

Kommentarer
Postat av: thessan

Äntligen lite uppdateringar=)

Blite sofiero på lördag för min skull=)
haha jag sa till sonny att det var fest på lördag. Han sa ja på en gång utan problem.. haha iof så har han ju inget val:D

Det var ritkgit trevligt att träffas igen!=)skönt med promenix också=)
krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback