böcker

jag har blivit helt tokig i böcker jag läser för visso bara värklighetsbasrerade böcker men ändå jag läser på tåget och sen innan jag gå och lägger mig. jag tycker de är en mental träning och läsa kunna slappna av och bara försvinna i väg i en annnans värld de är ju sjukt skönt att bara koppla bort resten av världen.. =)
Fyra böker jag rekomenderar!

Flickan som överlevde - en bok om andra världs kriget en liten flicka som tar sig igenom de! historiskt bra

Glöm att ni har en dotter - En bok som handlar om en tjej som hamnar i fängelse i thailand. spännande

Pojken som kallas DET! - En bok om en pojke och hur han blir behandlad där hemma! hemsk bok

Gör vad ni vill men döda henne inte! - En bok om en lite flickas hemma miljö hemsk bok!

de va de böckerna som jag kan komma på nu men jag kan flera värklighetsbaserade böcker som jag gillar skarpt de finns många många bra någon som kan rekomendera någon till mig?

ne nu ska jag jobba hejpa

Kommentarer
Postat av: mickan

hej hoppas allt e bra nmed er.. åste säga pojken som kalades det du vet att de finns forsättning samalagt 4 böcker 1a e bädt men alla andra e br aoxå kram Mickan

2008-07-08 @ 00:03:03
Postat av: jag

mickan: ja jag har alla böckerna men jag tycker bäst om den 1:a jag med... =)

2008-07-08 @ 12:56:48
Postat av: Meems

För tusende gången



En tjej som får minnesbilder om hur hon blev våldtagen av sin pappa upprepande gånger i tidig ålder.. bara läst hälften än så länge, men har bara satt mig ner en gång. sittning 2 blir jag klar me den :P

Postat av: Pernilla

vet inte om du har läst den men han som skrev böckerna pojken som inte fanns m.m hans bror har gjort en bok, den lille bror som hans mamma tog hjälp utav när hon ut satte honom för saker, boken heter En brors berättelse..

kan rekomendera den..

ha de bäst..

2008-07-21 @ 11:56:00
Postat av: missizz

vad bra, då har jag en bra bok som jag ska läsa =)

Tack för tipsen.

Kram Issa

2008-08-09 @ 03:18:00
URL: http://metrobloggen.se/idontthinkso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback