dum fråga

mår du bra i dag eller?
ne de är en ganska dum fråga att ställa till mig i dag för jag mår skit jag har fortfarande halsbränna och mårilla helatiden. jag hoppas de går över snart för jag pallar inte med detta tur är att de bara är halv dag i dag. ska ta tåget hem vid ett ska bli skönt att komma hem lite tidigare i dag och bara ta de lungt. äta kvälls mat med jamie kl 16 och inte äta kväll mat vid åtta som de annars de har blivit... fy för de, de tycker jag inte är någe kul då skiter jag i att äta i stället.. och de är ju verkligen inte bra för mig just nu men vad ska man gö då. sambon bara drar hela tiden. så man är själv hemme och då är de inge kul att äta de känns som om jag skulle vara själv igen men jag har ju fakrtiskt en sambo och vi kanske äter i hop en gång i veckan de tycker jag är klent när man är en familj då tycker jag man ska ha middagarna tillsammans men jag vet inte va de är för fel på han lyckas alltid ha något inplanerat... tråkigt men så är de... tycker han är dum då han borde tänka lite på oss också inte bara sig själv... =( men jag älskar honom för de. den dumme fan... =) hahha
ne nu ska jag jobba vidare me detta illamående hoppas de släpper tills i morgon när jag ska jobba natt annars vet jag inte hur jag ska klara kvällen... =)

hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback