hihih

ne jag vet inte vad jag ska skriva sitter här på jobbet och har de lite trist så jag tänkte att ajg skulle slänga in ett par rader men medans jag sitter här och funderar så upptäcker jag att jag inte kommer på något vettigt därför blir de bara att sitta och skriva sådant som kommer upp i huve just nu... hahah så de kan bli va de blir. åkte tåg i morses som vanligt men i dag som vissa andra dagar hamnar jag brevid ett par som stiger på i enköping och sätter sig altid vid mig de är konstigt men men gubben i detta sällskap har en stor näsa och inder denna så sitter de en gigantisk mustarge han andras jätte högt och mustargen bara flyger de är svårt att bli irriterad och bara vill säga till han att andas med munnen eller något i ställe för man kan inte läsa bok utan att bli avbruten helatiden. vad gör man?
haha de är bara stå ut för jag ska ju inte pendal så länge till. så de är bara stå ut till tiden är över.. eller så gör jag så att jag köper öronproppar som jag kan ha på tåget så jag kan läsa min bok i lugn och ro om jag inte har råd me de är ju de bara att byta vagn när de kommer.. hahah ne va taskigt.. =)

ne nu ska jag jobbe hejpa

Kommentarer
Postat av: missizz

GRATTIS TILL KÖRKORTET :)

lite sent, men bättre sent än aldrig :)

// Issa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback