Bil

ja i dag har ja sen jag kom in på stationen nästan bott i bilen
känns de som. va ju ute hon svärföräldrarna och fika efter jespers student.
sen körde jag hem robban så han kunnde plocka ihop sina fotbolls grejjor.
sen till vallby för att plocka upp "valis" sen körde jag dom till lövudden och där efter va de
tänkt att ajg skuelle hem till thessan och fika lite men de sket sig som vanligt
så jag åkte ut till min syster och glassa lite. sen åkte jag med dom till systers gama lägenhet
som nu är mammas sen där i från till ica ettan för att hämat ut ett packet.
följde där efter med den till viksäng och hämta lite grejjer.
efter de åkte jag hem ocj jamie han borsta tänderna sen ringer syster och vill att jag ska köra dem
till en fest på gryta. så jag blandar iordning välling på med något lätt på jamie in i bilen och ut till
björnön för att hämta syster och jonas. kör dom till gryta. när jag är på g hem från gryta vill robban att
jag ska komma till verkstan för han ska ha nycklarna som ligger i bilen för att hämta öl som ligger där inne
så jag åker dit snäll som jag är. sen snackade vi ett tag sen kom dom på att dom skulle ut till tortuna och hämta mera
öl och jag tog mig en sväng om till anundshög och drog den väg hem. och nu är jag hemma har smällt
i mig två rost mackor och sitter och dricker te och skriver här... i morgon hoppas jag att thessan har tid för oss
för jag skulle så gärna vilja hitta på något robban kommer iaf bara vara dryg och bakis.
hihih jaja nu ska jag spela lite sen ska jag nog sussa lite...

hejpa på er

Kommentarer
Postat av: thessan

Oj oj oj du hade då att göra igår du!

JA IDAG SKA JAG INTE DUMMA MIG OCH DRA TILL MAMMA haha! Idag är det du och jag fhia, du och jag=) och barnen antar jag hehe inte vidare romantiskt men det funkar väl hehe! Ring mig när du kan sen! hehe pösss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback