dagen lider mot sitt slut

i dag har vi hunnit gjort en hel del faktiskt.
vi har varit på maxi och köpt en termos mugg till mig som jag ska ha
på tåget ist för att köpa te varje morgon på pressbyrån
sen när vi ändå var där så köpte vi nya tandborstar.
efter de så drog vi till biltema och köpte ingenting faktiskt när jag
tänker efter vi skulle handla men sket i de.
gick i stället över till jula och där köpte vi nya sätes överdrag
till bilen och robban nå fiske grej.
sen åkte vi vidare till statoil och köpte lite käk.
sen vidare till vad gropen för robban skulle möta upp
sin bror där för dem skulle fiska
så jag passa på att sätta på de nya sätes överdragen
vart riktigt snyggt faktiskt.
va inte kvar så länge i vad gropen jag och jamie vart uttråkade
och jag pallade inte bära runt på jamie för att han var rastlös
så jag börja gå mot bilen tänkte sitta där ett tag tills robban fiskat klart
men han kom gående strax efter mig och tyckete inte de va kul att fiska
om vi skulle sitta i bilen och vänta. så vi åkte hem
och lagom på vägen hem så skriver han ett mess til valis om att dra i väg
och fiksa på att annat ställe,
så han släpper bara av mig och jamie sen drar han

jag och jamie går in och börjar göra lite käk.
vi gjorde köttfärssås och spagetti.
de vart gått fast vi inte hade mjölk.. =)
jamie fick försöka äta själv med sked de gick inte så bra så mamma
fick hjälpa lite för att han skulle få i sig nå mat. hahha så söt
ne nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite
sen blir de tåg i morgon igen men jag kan se framemot
att de bara är halv vecka typ. jobbar till torsdag lunch
så de är helt ok!
sen kommer jag och robert bo i tortuna hela helgen de ska bli
så skönt ingen hem tele och mobil täckningen är kass.
så de blir bara vi... =)

grilla bada och njuta av familjelivet.. =)

natti natti på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback