en dag på jobbet

ja nu är man i sthlm igen. skulle vilja vara hem och gå ut med
thessan och de andra brudaran med barn men vissa måste ju tjäna pengar
så vissa andra kan roa sig. haha.
i dag blir de nog en lång dag jag känner de på mig
jag är helt slut i kroppen efter helgen ikväll blir de tidig kväll.
igår när robert kom hem väckte han mig de aset men jag kommer inte
ihåg vad han ville han prata om något men jag tror att jag halv sov så jag
fatta ingenting... hahah så de kan va i bland. jaja nu ska jag jobba på



en liten bild på min plutt när han var nykläckt. =)


Kommentarer
Postat av: thessan

nej vilken liten skit hahaha



ahh men kan man inte "boka" 2 st då? hehe vi har väl kanske högst 20 spänn pluss pantburkar haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback