fredags kväll

slutade i kaos.
eller ja nästan kaos

Robban kom och hämtade mig vid stationen.
den åkte vi och käka mat sen till affären och handla lite
blommor och annat sen hem för robban de segot som haft
hela dagen på sig hade ju inte duscha eller något så
de gjorde han medans jag gick ut med rocker.
sen gick vi vidare hem till thessan och sonny.
drack och hade de trevligt.
vid elva börja de spåra ur de börja med att sonny och thessan börja
bråka om en privat sak och sedan började helena och danne bråka för att
danne pratade med thessan om en sak som inte helena ville kaos
de är sånt som inte får hända på en fest men alltid händer.....
jaja men jag hoppas att de löser sig.

jag känner bara att jag kunde varit mera stöd till thessan
men jag får be om ursäkt men jag orkade inte just då. hemskt ledsen
gumman hoppas du förstår och inte är sur på mig.

nu är jag hemma och sonny och robban nere på krogen

nu ska jag lägga mig är helt slute efter kvällen.

Kommentarer
Postat av: thessan

Är absolut inte arg på dig snuttan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback