frugan

du betyder enormt mycket för mig de hoppas jag du förstår.
jag uppskattar att du finns till för mig. de värdesätts högt.
älskar dg min fruga!

ja jag älskar ju förstås min familj också men de hoppas jag att ni förstår
mest älskar jag ju ändå min son och min underbara syster.

jag tog tåget hem lite tidigare i dag pga att jag inte kunde jobba längre i dag hade sån huvve verk och sån illa mående så jag klarade inte av att sitta och titta på den där data skärmen i ens fem min till. de va nog den längsta promenaden till tåget sen jag börja i sthlm de gick så sakta så. men tur va att jag hade tid att slö lite. väl på tåget har jag ju ingen plats bokning eftersom jag har måndasbiljett så jag får ju flytta runt tt antal gånger inna jag kan få sitta kvar. =)  när jag kom hem så la jag mig på sägen och här har jag blivit kvar. orkar inte göra nå tråkigt för jag vill ju tavar på tiden jag får med min son om dagarna för de är ju inte en lång stund. men jag ska ju inte må såhär resten av livet så jag får väl krya på mig och hoppas på att jag är bättre till i morgon. =)
på lördag ska jag i väg med frugan och handla lite undra var?
men men vi har bestämt att på söndag då ska i luncha ihop de ska bli gott
för med mina och frugans mat kunskaper så blir de alltid mumma.
iaf frugans potatisgratäng mmmmmmh va god den är.

jaja nog om mat jag börjar ju må lite illa nu bara för de.
nu ska jag lägga mig och hoppas på att huvve verken släpper till i morgon
så jag kan åka och jobbe.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback