hart staff

de är vad vi heter. ha nu vet ni de för dom som undarade.
eller ja kanske skrev jag de för jag inte hade en annan RUBRIK!


nog om de.
jag sitter på jobbet ska snart hämta en kopp te.
mmm va gött i dag blir jag inte kvar så länge på jobbet
ska med tåget 11.06 så jag ska gå här i från kvart i 11
kommer hem vid tolv sen bär de av mot stan.
kolla lite på vagnarna som åker där
sen blir de fika lite senare ute i tortuna sen ska jag
köra robban då som sakt var.
jaja livet är inte lätt alla gånger.


nu har vi planerat en sommar semester jag hoppas den blir av.
vi hade då planerat att vi skulle ta fyra dagar neråt i sverige med kim och frida och tiara.
vi tänkte först en dag upphåll i norrköping för kolmården sedan efter de bär de av mot
ullared och shoppa lite hahah de ska bli kul har aldrig varit där.
efter de blir de två dagar på skara sommarland. mysa och grilla gud vad jag längtar.
hoppas bara de finnes stugor kvar när vi ska boka.
tråkigt annars. men men då får vi väl hitta på någe annat...
fast de vill ja ju inte. de va ju inte dyrt heller har vi kollat upp..

frugan jag saknar dig blir gravid nu!!! hih puss älskar dig.
Thessan vi ses i kväll eller i morgon saknar dig med.

jag känner mig lite som en outsider när jag jobbar här.

ne nu blir de te...
hej med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback