hatisk måndag

jag tycker mindre om måndagar än va jag tycker om
ärtsoppa. då är de illa.hahha
ne men så illa är de nog inte men de är ju för
skönt att ligga i sägen. tycker inte om att gå upp
på en måndag vill bara ligga kvar och mysa.
jaja men man måste ju om man ska ha någe pengar.
de andra dagarna går mycket lättar att kliva upp
jag vet ej varför men de bara är så...
nu sitter jag här på jobbet har haft två samtal hit tills..
kommer nog bli en del i dag känner jag bara för
att jag är så förbaskat trött...
men de löser sig nog ska ni se. jag piggar nog på mig.

vagnen har ännu inte blivit sold hoppas någon nappar på den snart.

satt på tåget i morse och när folk skulle gå av står de en dam i fin kläder
som har vanliga trosor som syns så bra igenom kläderna
och topp på de så skär byxorna in i röva på henne de ser förjävligt ut
hon hade lika gärna haft på sin mjukis byxor för när man har fin kläder
kan man väl se till att de inte skär in... de är ju inte så snyggt.
men men så är de ju med damer..
och jag menar inte att de fel med vanliga hederliga trosor.
dom som tycker de är skönt ja dom gör ju de...
jag använder varken de eller string trivs ej i de.
jag använder bara hipster/hottpants.
sån är jag... =) hahah

ne nu ska jag jobba nog med skit snack...

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback