hemma igen

nu har man kommit hem efter en lång dag.....
när jag klev av tåget stod robert som vanligt på parkeringen och väntaade på mig
då körde han mig och jamie till öppna förskolan för jag skulle på
"må bra kväll" hade ju vart skönt att gå utan jamie mën men har man barn så har man
och robert skulle ju iväg så de va ju inte så mycket att gö åt...
de va skönt att få massarge och fixa fötterna lite... mmm hihih
men nu sitter man här med sin kopp te och är inte trött fast jag borde vara de
jag ska ju upp i tid i morgon igen. fy tusan för att pendla de kommer jag inte vilja fortsätta med...
skulle inte kunna ha ett sådant jobb i framtiden om de inte betalade j*vligt bra.
ja och i morgon måste jag försöka ta de tidigare tåget för jag behöver arbeta in lite timmar.
jaja nog om detta på lördag är de dop eller aj namngivar kalas då ska jag och jamie dit
och fika mmm de ska bli gott har precis kommit på vad jag ska köpa har redan fixat de också
de är bra med snabba leveranser och internet prata jag då förstås om... hihih
ne nu måste jag dricka upp min kopp sen borsta mina tänder sen sova... =)

natti natti med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback