hultsfred

i dag börjar de...
och alla jag känner (nästan) är på g dit
jag har aldrig varit på något sådant förr
jag skulle ha velat gjort de innan jag fick barn men de sket sig.
de är bra band i år iaf. hoppas syster inte blir för full och tappar allt hon äger
och har... hoppas hon är med ett bra gäng denna gång...
jag blir så orolig över min syster jag tycker de är lite jobbigt faktiskt.
hon är ju som min dotter jag har ju altid vakat över henne
efter som våra föräldrar varit som dom varit.

men hon är stark detta klara hon av de vet jag.
men man blir ju ändå orolig med dessa våldtäks droger och allt
jag vill ju inte att de ska hända henne något.

jaja nog om de jag får ha en klump i magen hela helgen


jag sitter och jobbar i vanlig ordning.
längtar hem till sambo och barn. och vill bara
sätta mig i soffan och ta de lungt men de kan jag ju
drömma om att jag får gö när jag kommer hem. haha
vill ha:

en sambo som gör mera saker.
ett hus där vi trivs och får plats
en egen bil i lagom storlek
mera pengar
ett heltidsjobb i de yrket jag är utbildad till
utbilda mig till massör och jobba hemma med de.
färga håret
fixa naglarna
föda barn
en sambo som vill umgås med mig.
en ny säng
en resa utomlands

ja listan kan bli extremt lång men de har jag inte tid me nu....

nu ska jag kika vidare..

hej hej

Kommentarer
Postat av: thessan

jaha jag trodde alla sålde för 150.. brukar ju vara det priset man tar! aja det löser sig ju hur som hellst iaf.. finns ju bolaget också. får ju inga pengar förens imorn så det är väl bara att vänta och se hur det blir


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback