i morgon blir de jobbigt

hahha ja sanna ina ord de blir de...
jag måste upp vid kvart i fem sen måste jag ta tåget till sthlm vid
kvart över sex för att jag ska var på jobbet vid åtta. hmmm kul ne inte
speciellt men va gör man inte. jag ska ju hem vid lunch i morgon
och fixa med lite grejjer.
sen ska jag köra robert till lövudden han skulle ha avslutning
med klubben så jag kommer ha bil i morgon weee.
käns bra de är våran bil men jag måste fråga om lov om jag får ta den...
känns lite konstigt men jaja. på fredag är man ju ledig undra om thessan vill hitta på något då??
ska kolla med henne. kan ju ringa till henne i morgon om inte annat...
jag försöker få jamie att somna men de går inte s värst bra han bara skriker fast han är jätte
trött så jag kör med låt han skrika metoden och de värkar som om han slutar snart.
han är ju så trött så han inte vet vart han ska ta vägen. men ändå ska han tvinga sig själv att
vara vaken. fast de är inte så konstigt de brukar jag också göra i bland men jag skriker inte då
(som tur är) hahha... ne nu ska jag spela lite spel... nu värkar de som om han somant va skönt
då behöver jag inte ha för mycket ångest. jaja

vi skrivs i morrn...
ha de

Kommentarer
Postat av: thessan

haha jaja Levinas barnmorksa då på BVC hahaha Ahh jag vill vara gravid men det skulle inte passa sig så bra just nu grrr... haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback