igår och idag

ja igår var jag och therese med ungar till björnön och tänkte vi skulle ha de lite mysigt i skuggan/solen.
men efter ett tag så blåste de så mycket och vi satt bara i skuggan typ så vi tyckte de va lite kallt.
så vi bästemde oss för att åka till gropen i hökåsen ist. där vart vi kvar ett tag till vi åkte till mcdonalds och käka gratis glass som vi hade fått biljett till på björnön.. hahha jaja sen for jag hem och skulle äta fick vänta in robert som vanligt.
vi åt kyckling potatissallad och tzaziki. hade lovat att köra pappa och hans tant till lillhärad så jag for i väg till dom efter jag hade ätit upp... jag gick till dom för jag skulle köra deras bil nämligen. för att spara på vår bensin.
vi fick dessutom låna bilen hea helgen de va rätt skönt vill jag lova. för vi skulle båda i väg på grejjer i helgen men vi har ju bara en bil... jaja.
i dag har jag i alla fall varit på namngivningskalas. för nadjas skulle janny och micket dotter.
jag for hem till thessan vid tolv ca och fikade lite och så sen gick klockan och de var dags att ta sig till hökåsen och till huset där de skulle ges ett namn till nadja... hhaha
de va ganske kul för dom hade ju inte präst de kanske ni har förståt utan de va en cermoni där de förklarades vad alla bokstäver i hennes namn betöd och vad hennes föllständiga namn betöd..
ja sen sjungs de... och han som va cermonimannen han var ganska komisk när han sjöng så över rösta han alla och sjung typ opera... hahah lite svårt att hänga med... =)
jaja sen vart de fika i alla fall och jag tog två gånger (fetto) hahha men jag får faktiskt göra de för jag skulle behöva gå upp två kilo... sen efter ett tag så vart våra barn lite trötta på kalas så vi for hem jag körde hem levve och tette. sen åkte jag hem med min son också.... vi tog oss och åt lite mat när vi kom hem jag åt äggröra med bacon och ja mie äggröra med köttbullar... haha de tyckte han om... =) min gullgosse...


snart ska man iväg till jobbet också de ska bli kul att se hur trött jag blir.. =)
jag kommer vara helt slut i morgon. sen på måndag ska man ju iväg till sthlm igen... fy vilket liv jag lever.

Lite Bilder från de gågna dagarna!

levina på björnön
Levve vilar lite på björnön

jamie på björnön
Jamie har precis vaknat sitter och chillar lite i bilstolen

thessan på björnön
Thessan tar kort på mig!

jamie
Jamie min söt kille.

så söt
Levve så söt liten tös min sons fru!

så söt
Kian en lite häftig kille

sötis
Wille en stor pojke hela ett år nu!

de blivande paret
De blivande paret! hihi så söta


tack för mig och mina vänner för denna gång...
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback