ingen inlämning

de vart inge lämna in telen i går de va för mycket folk
så robert ska åka och lämna in den åt mig i dag på förmiddagen
då de är mindere folk på dagarna.


i morses satt jag brave en tjej på busshålls platsen..
jag satt ocg tänkte för mig själv
"dags att färga håret kanske hon har ju värsta utväxten"
sen tänkte jag på mig själv
"ska du säg som är en utväxt"
snacka om störd man får vara
på tåget åt jag min frukost och jag kände hur killen
mittemot mig bara blängde på mig de är ju lite svårt
att njuta av frukosten då. men jag fick i mig mina mackor iaf.
sen satt jag och kolla ut genom fönstret resten av resan
och tänkte "sveriges väder i dag ser ut som londons gör helatiden"
hahah skum jag är...

grattis sverige till vinnsten igår. bra gjort zlatan.

ne nu ska jag glida runt lite och kolla bloggar.

skriver sen

Kommentarer
Postat av: thessan

hahaha ahh du är rolig du=) så där kan jag också sitta och tänka.. hemma pratar jag för mig själv haha hoppas man slipper göra det ute bland folk=)



ahh men andra målet sverige gjorde såg ju ut som värsta rötan.. som att han snubblade in den i mål=) haha

du hur går det med ölen, blir det nå tror du?

Postat av: thessan

haha ahh man blir lite virrig med åren hahah

ahh hoppas vädret blir finare till fredag.. annars måste jag städa upp här hemma så vi kan vara här istället haha



haha skrev denna kommentaren skrev jag till mig själv såg jag nu, men den är ju till dig haha

2008-06-11 @ 11:09:08
URL: http://metrobloggen.se/FokThessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback