jobbet igen

nu är man på jobbet igen. har jobbat nästan hela helgen fast
hemma i västerås på bredbar och på bmb va ledig i söndags
de va skönt... =) fast man fick ju inte så mycket vettigt gjort
skulle igentligen till vasaparken med thessan men hon avvek hon
hade lova sin mamma att klippa gräset vilket hon inte gjorde... =) buse
jag försökte få tag i en bil jag ringde pappa sen bror
och till sist ringde jag roger och där fick man låna bilen till eftermiddagen
eller ja de är ju mammas bil men roger äger den.
så jag och jamie tog oss en tripp ut till moster sanna i husvagnen ja hon bor där nu.
vi fikade lite och janas  klagade på sin baksmälla ahha
skyll dig själv när du driker wiskey eller ja lyssanr på syster och driker wiskey.
haha jaja vi for till nisses och gick runt i typ en och en halv timme. ha kan man ha så kul på en
affär?! ha ja sen drog vi till max som tydligen ligger på erikslund nu med de viste jag inte.
man är ju inte där så ofta menar jag. men vi tog oss ett varsit mål de va gött..
sen ringde mopr lagom när jag va på väg därifrån och vill att jag skulle vara vid henne om en 20 min
så jag drog min cosa ditåt och väntade in mamma sen när hon kom så gick hon upp till gamla lägenheten
och plockade ihop lite mat och grejer hon skulle ha med sig till nya lyan (systers lägenhet)
sen precis när vi kommit in genom dörrarna då ringer min kära sambo och ska hämat mig.
så ja de va ju bara plocka ihop igen och gå ut till bilen.

ja de va de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback