kväll

nu är de strax läggdags. och robban ska iväg och träna innan han kommer hem. jag orkar inte vara vaken noge mera är skit trött å i morgon ska man ju till tandis och få veta hur trasiga tänder man har.. haha ne men jag hopps de inte är noge fel förutom lite missfärgningar... =) ska dess utom till påsten och hämta mitt förbaskade körkort som legat där i en vecka nu eftersom jag jobbar i sthlm så kommer jag hem precis när posten stänger så jag har inte hunnit hämta de innan...
i kväll efter jobbet har jag inte gjort ett skit typ jag har lagat mat och donat och grejjat. lagt jamie till sängs efter ett bad...
och sen har jag setat på nätet och kollat en massa hus som robert ringat in till oss... =) han har värkligen drömar de mår jag säga. men de ska man ju ha... men jag tror att vi får nöja oss med ett rad hus på gryta tills vi har råd me någe annat... men vi är ju två om saken så jag får väl mötas halvvägs.. =( tråkigt men sant. man kan inte alltid få som man vill man jag tror jag får de till slut i allafall... hahha toffel... ne då. ne nu ska jag sova....


natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback